Egészséges zsírok enni, hogy lefogyjon


A mainstream "táplálkozástudomány" 11 legnagyobb hazugsága Fordította: Czárán Judit A mainstream "táplálkozástudomány" nagyon sokszor téves információkat hogy lefogyjon. Ebben a cikkben csak a legkirívóbbakról teszünk említést, amelyek azonban csak a jéghegy csúcsát jelentik.

egészséges zsírok enni, hogy lefogyjon

Következzen hát a 11 legnagyobb hazugság, mítosz és tévedés, amelyeket a mainstream "táplálkozástudomány" terjeszt. A tojás egészségtelen Az egyik dolog, amiben az úgynevezett táplálkozástudományi szakértők figyelemre méltó eredményeket értek el, a kifejezetten egészséges ételek démonizálása.

egészséges zsírok enni, hogy lefogyjon

Ezek közé tartozik például a tojás, amely történetesen nagy mennyiségű koleszterint tartalmaz, és amely emiatt abba a hírbe került, hogy növeli a szívbetegségek kockázatát. Ráadásul a tojás a föld egyik legtáplálóbb eledele, rengeteg fontos tápanyag van benne, köztük olyan különleges antioxidánsok, amelyek védik a látásunkat 3.

Enni több zsírt és lefogyni

Összefoglalva : A tojás nem okoz szívbetegséget, viszont az egyik legtáplálóbb étel egészséges zsírok enni földön. Ha reggelire tojás eszik, könnyebben lefogy. A telített zsírok ártalmasak Néhány évtizeddel ezelőtt valakik eldöntötték, hogy a szívbetegségeket a túl sok zsír, ezen belül is a telített zsírok fogyasztása okozza. Ez az állítás erősen megkérdőjelezhető vizsgálatokon, valamint politikai döntéseken alapult, amelyekről később kiderült, hogy teljesen tévesek.

Nagy diétaenciklopédia

Egy ben megjelent cikk 21 ezzel kapcsolatos, fő részvételével végzett epidemiológiai vizsgálat eredményét tekintette át, és arra jutott, hogy semmilyen összefüggés nem állapítható meg a telített zsírsavak és a szívbetegségek közt 6. Az, hogy a telített zsírsavak szívbetegséget okoznak, olyan elmélet, amit soha nem hogy lefogyjon bizonyítani, valami miatt mégis bekerült a köztudatba 7. Vagyis a hústól, a kókuszolajtól, a sajttól, a vajtól egyáltalán nem kell félni Összefoglalva : A legújabb vizsgálatok szerint a telített zsírsavak nem okoznak szívbetegséget.

Sőt, a magas telített zsírsav tartalmú természetes táplálékok kifejezetten egészségesek.

Építs izmot és szabadulj meg a zsírtól – egyszerre!

Gabonára mindenkinek szüksége van Soha nem értettem, miért állítják sokan, hogy az emberi táplálkozás a gabonaféléken alapul. Hiszen a mezőgazdasági forradalom az emberiség történetének a legutolsó időszakában zajlott, ennyi idő alatt a génjeink nem változhattak olyan sokat. A gabonaféléknek hogy lefogyjon alacsony a tápanyagtartalmuk a többi természetes táplálékhoz képest, amilyenek például a zöldségek. Ráadásul sok bennük a fitinsav, amely megköti a belekben levő ásványi anyagokat, és ezzel akadályozza a felszívódásukat egészséges zsírok enni A búza napjainkban nagy mennyiségben tartalmaz egy glutén nevű fehérjét, amelyről közismert, hogy az emberi populáció egy jelentős hányada allergiás rá 1112 A glutén károsíthatja a bélfalat, fájdalmat és puffadást, valamint székelési zavarokat és fáradékonyságot okozhat 14 De vannak arra utaló jelek is, hogy összefüggés van a gluténfogyasztás, valamint a skizofrénia és a kisagyi ataxia közt, mindkettő súlyos agyi rendellenesség 16 Összefoglalva: A gabonaféléknek viszonylag alacsony a tápanyagtartalmuk más természetes táplálékokhoz viszonyítva, amilyenek a zöldségek.

Miért nem étkezünk egészségesebben?

Gluténtartalmuk pedig egy sor egészségügyi problémát okoz. A fehérjében gazdag táplálkozás árt a csontoknak és a vesének Vannak olyan nézetek, amelyek szerint a túl sok fehérje fogyasztása csontritkuláshoz és vesekárosodáshoz vezet.

Ebből annyi igaz, hogy a fehérjefogyasztás rövidtávon kivonja a csontokból a kalciumot, de a hosszú hogy lefogyjon vizsgálatok éppen ellentétes hatásról számolnak be.

Hosszú távon a fehérjében gazdag táplálkozás a csontok megerősödéséhez vezet, és csökkenti a törések kockázatát 18 Ahogy arra sem találtak bizonyítékot, hogy a fehérjékben gazdag táplálkozás egyébként egészséges embereknél hogyan lehet elveszíteni a comb zsírját hónapban okozna 20 Sőt, mivel a vesebetegségek egyik fő kockázati tényezője a cukorbetegség egészséges zsírok enni a magas vérnyomás, a fehérjében gazdag táplálkozás kifejezetten előnyös a vesebetegségek megelőzése szempontjából 22 Ha valami, akkor a fehérjékben gazdag táplálkozás védheti meg az embert a csontritkulástól és a vesebetegségektől Összefoglalva: A fehérjékben gazdag táplálkozás jót tesz a csontok egészségének, és csökkenti a törések kockázatát.

5 új diétás módszer segíthet lefogyni 2018-ban

De kifejezetten ajánlható magas vérnyomásban, illetve cukorbetegségben szenvedőknek is, mivel javíthatja a tüneteiket, és ezáltal a vesebetegségek kialakulásának a kockázata is csökken.

Az alacsony zsírtartalmú ételek egészségesek Tudják, milyen íze lenne egy olyan ételnek, amelyből kivonnák az összes zsiradékot?

egészséges zsírok enni, hogy lefogyjon

Mint a kartonpapírnak. Senki nem enné meg.

Tíz súlyos tévedés

Nos, az élelmiszergyártók ezt tudják, ezért aztán az alacsony zsírtartalom kompenzálására mindenféle adalékanyagot tesznek egészséges zsírok enni ételekbe. Ez lehet például cukor, magas fruktóz tartalmú kukoricaszirup, vagy mesterséges édesítőszer, amilyen az aszpartám. Ezek közül a cukor ártalmai közismertek, de sajnos a mesterséges édesítőszerek sem jobbak, hiába nincs bennük kalória. Számtalan megfigyeléses vizsgálat egyöntetű és szignifikáns összefüggést állapított meg a cukor és egy sor olyan betegség közt, mint az elhízás, a metabolikus szindróma, a koraszülés hogy lefogyjon a depresszió 2425 ,

Ne felejtse el azonban óránként enni, akkor a testnek nincs kedve nassolni. És ha kísértésbe esik valami egészségtelen vásárlás, válasszon diót, gabonapelyhet, szárított gyümölcsöt.